Sistemas y Tecnologías de la Información
STI
Universidad de Lima
Lima, PerúPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Lima (5)
2021
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Customer-based brand equity and customer engagement in experiential services: insights from an emerging economy
Service Business, Vol. 15, Núm. 3, pp. 467-491
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Proposing a tam-sdt-based model to examine the user acceptance of massively multiplayer online games
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7
2020
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Construyendo una estrategia integradora basada en ͞"lean construction " para mejorar la sostenibilidad de la cadena de suministro
III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020
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The interplay between social media communication, brand equity and brand engagement in tourist destinations: An analysis in an emerging economy
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 16
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“How does customer perception of salespeople influence the relationship? A study in an emerging economy”
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 54