Publicaciones en las que colabora con Iguácel Melero Polo (36)

2023

  1. From communication to customer engagement: Insights from a tourist destination before and during COVID-19

    Handbook of Customer Engagement in Tourism Marketing (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 291-311

  2. Impact of COVID-19 on tourism customer engagement: A cross-destination comparison

    Handbook of Customer Engagement in Tourism Marketing (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 261-277

  3. Modelos híbridos de docencia en un contexto universitario: percepción del profesorado tras una adopción disruptiva durante la pandemia

    Innovaciones tecnológicas para la enseñanza superior: contribuciones y resultados (Prensas de la Universidad de Zaragoza)

  4. Smart innovations for sustainable cities: Insights from a public-private innovation ecosystem

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management

2022

  1. Efecto de los modelos híbridos de docencia en la productividad y felicidad del profesorado: Un estudio post-covid 19

    Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 1237-1244

  2. How do macro-environmental factors impact customer experience? A refined typology, integrative framework, and implications: 宏观环境因素如何影响客户体验?精炼的分类,综合框架及意义

    Service Industries Journal, Vol. 42, Núm. 9-10, pp. 653-687

  3. Links between communication and tourist destination perception: a heterogeneity analysis during the early pandemic reopening stage in China

    Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 27, Núm. 9, pp. 907-924

  4. Modelos híbridos de docencia en un contexto universitario: percepción del profesorado tras una adopción disruptiva durante la pandemia

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC (Servicio de Publicaciones), pp. 30

  5. Modelos híbridos y desempeño del profesorado universitario: un análisis en el contexto de estudios de economía y dirección de empresas

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC (Servicio de Publicaciones), pp. 31

  6. Modelos híbridos y productividad en centros universitarios privados

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 1453-1463

  7. The influence of communication in destination imagery during COVID-19

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 64

  8. Theories, constructs, and methodologies to study COVID-19 in the service industries

    Service Industries Journal, Vol. 42, Núm. 7-8, pp. 551-582

2020

  1. Channel Habits and the Development of Successful Customer-Firm Relationships in Services

    Journal of Service Research, Vol. 23, Núm. 4, pp. 456-475

2018

  1. Customer value co-creation over the relationship life cycle

    Journal of Service Theory and Practice, Vol. 28, Núm. 3, pp. 336-355

  2. Customer-Firm Interactions and the Path to Profitability: A Chain-of-Effects Model

    Journal of Service Research, Vol. 21, Núm. 2, pp. 201-218