Rosario
Vázquez Carrasco
Profesor/a Titular de Universidad
Jesús Juan
Cambra Fierro
Catedrático/a de Universidad
Publications by the researcher in collaboration with Jesús Juan Cambra Fierro (25)
2020
-
Sustainability, brand image, reputation and financial value: Manager perceptions in an emerging economy context
Sustainable Development, Vol. 28, Núm. 4, pp. 935-945
-
“How does customer perception of salespeople influence the relationship? A study in an emerging economy”
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 54
2019
-
Investigating the role of customers’ perceptions of employee effort and justice in service recovery: A cross-cultural perspective
European Journal of Marketing, Vol. 53, Núm. 4, pp. 708-732
-
Relevance of salespeople profiles: an analysis in an emerging economy
Marketing Intelligence and Planning, Vol. 38, Núm. 4, pp. 433-448
-
The interplay between SME owner-managers and the brand-as-a-person
Journal of Product and Brand Management, Vol. 28, Núm. 4, pp. 555-572
2018
-
Analyzing relationship quality and its contribution to consumer relationship proneness
Service Business, Vol. 12, Núm. 4, pp. 641-661
-
Relationship quality as an antecedent of customer relationship proneness: A cross-cultural study between Spain and Mexico
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 42, pp. 78-87
-
Sustainability and business outcomes in the context of SMEs: Comparing family firms vs. non-family firms
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 11
2017
-
Success factors in a CRM strategy: technology is not all
Journal of Strategic Marketing, Vol. 25, Núm. 4, pp. 316-333
2014
-
Factores de éxito de CRM: Un estudio exploratorio en el sector bancario español
Universia Business Review, Núm. 43, pp. 144-167
-
The role of frontline employees in customer engagement
Revista española de investigación de marketing, Vol. 18, Núm. 2, pp. 67-77
2013
-
Analysis of the moderating role of the gender variable in service recovery processes
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 20, Núm. 4, pp. 408-418
-
Customer engagement: Innovation in non-technical marketing processes
Innovation: Management, Policy and Practice, Vol. 15, Núm. 3, pp. 326-336
-
Marketing : fundamentos
Pearson Educación
-
Quejas de clientes: ¿Amenazas u oportunidades?
Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing (KRK), pp. 33-43
-
S.O.S. ¿Por qué se van mis clientes?
Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 299-306
2012
-
Aplicación del Service Dominant Logic en el contexto de la enseñanza pública: un estudio exploratorio en el ámbito de la Formación Profesional de Grado Superior
I Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa: INNOVAGOGÍA 2012
2011
-
Análisis de los procesos de recuperación del servicio en el sector de telefonía móvil
Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Vol. 14, Núm. 3, pp. 173-184
-
Inés Rosales
Casos de internacionalización de empresas andaluzas (Extenda-Agencia Andaluza de Promoción Exterior), pp. 161-182
-
Managing service recovery processes: The role of customers' age
Journal of Business Economics and Management, Vol. 12, Núm. 3, pp. 503-528