Logo Logo Identifícate
Grupos Investigadores/as Resultados Proyectos

Fisiología, Anatomía y Biología Celular

Departamentos

Foto de Fisiología, Anatomía y Biología Celular
Foto de Alejandro

Alejandro
Carretero Guillén

Estás en Colaboraciones Alejandro Carretero Guillén

Publicaciones en las que colabora con Alejandro Carretero Guillén (6)

2021

  1. Immediate and after effects of transcranial direct-current stimulation in the mouse primary somatosensory cortex

    Scientific Reports, Vol. 11, Núm. 1

2020

  1. Drug-Responsive Inhomogeneous Cortical Modulation by Direct Current Stimulation

    Annals of Neurology, Vol. 88, Núm. 3, pp. 489-502

2018

  1. Exploring new transcranial electrical stimulation strategies to modulate brain function in animal models

    Current Opinion in Biomedical Engineering, Vol. 8, pp. 7-13

2015

  1. Multisynaptic State Functions Characterizing the Acquisition of New Motor and Cognitive Skills

    ADVANCES IN COGNITIVE NEURODYNAMICS (IV)

  2. Involvement of hippocampal inputs and intrinsic circuit in the acquisition of context and cues during classical conditioning in behaving rabbits

    Cerebral Cortex, Vol. 25, Núm. 5, pp. 1278-1289

2012

  1. Red nucleus neurons actively contribute to the acquisition of classically conditioned eyelid responses in rabbits

    Journal of Neuroscience, Vol. 32, Núm. 35, pp. 12129-12143

  • Contactar
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
translate es arrow_drop_down
translate es arrow_drop_down ca eu gl en fr de
Universidad Pablo de Olavide
  • Biblioteca/CRAI
  • Servicio de Apoyo a la Investigación
  • Ctra. de Utrera, km. 1
  • 41013 Sevilla (España)
  • Correo electrónico: investigabib@upo.es
  • Guía de ayuda del portal
Investigación en la UPO
  • Área de Investigación
  • Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación
  • Repositorio Institucional Olavide (RIO)
Redes de la UPO
  • Facebook Facebook
  • Twitter Twitter
  • Instagram Instagram
  • Youtube Youtube
Redes de la Biblioteca/CRAI
  • Facebook Facebook
  • Twitter Twitter
  • Instagram Instagram
  • Youtube Youtube
Proyecto CRIS desarrollado en colaboración con la Fundación Dialnet (Universidad de La Rioja)