Publicaciones en las que colabora con Yolanda Polo Redondo (33)

2022

  1. The Implications of Short-Term and Long-Term B2B Touchpoints: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 199-200

2021

  1. El marketing ante un momento disruptivo: ¿nos encaminamos a un cambio de paradigma?

    Empresa, economía y sociedad: homenaje a Vicente Salas Fumás (Fundación de las Cajas de Ahorros (FUNCAS)), pp. 195-212

  2. Short-term and long-term effects of touchpoints on customer perceptions

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 61

2015

  1. Marketing en ACEDE: Nostalgia y futuro

    25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 131-140

2011

  1. Looking for performance: How innovation and strategy may affect market orientation models

    Innovation: Management, Policy and Practice, Vol. 13, Núm. 2, pp. 154-172

  2. Postsatisfaction factors affecting the longterm orientation of supply relationships

    Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 26, Núm. 6, pp. 395-406

2010

  1. Marqueting Relacional: la llave de una gestión adecuada de la función de aprovisionamiento en el contexto PYME

    Revista Internacional de la Pequeña y Mediana Empresa, Vol. 1, Núm. 3, pp. 59-85

  2. Preocupación por el cliente: ¿ética, responsabilidad o simplemente negocio?

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 20, Núm. 37, pp. 47-57

2008

  1. Creating satisfaction in the demand-supply chain: The buyers' perspective

    Supply Chain Management, Vol. 13, Núm. 3, pp. 211-224

  2. Educational level as moderating element of long-term orientation of supply relationships

    Journal of Marketing Management, Vol. 24, Núm. 3-4, pp. 383-408

  3. Environmental respect: Ethics or simply business? A study in the Small and Medium Enterprise (SME) context

    Journal of Business Ethics, Vol. 82, Núm. 3, pp. 645-656

  4. Influence of the standardization of a firm's productive process on the long-term orientation of its supply relationships: An empirical study

    Industrial Marketing Management, Vol. 37, Núm. 4, pp. 407-420

  5. La cadena de suministro: primer escalón hacia el éxito de la empresa

    Harvard Deusto business review, Núm. 172, pp. 70-79

  6. Long-term orientation of the supply function in the SME context: Reasons, determining factors and implications

    International Small Business Journal, Vol. 26, Núm. 5, pp. 619-646

  7. Relaciones a largo plazo en la cadena de aprovisionamiento: un estudio del efecto del tamaño de la empresa cliente en el contexto Pyme.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  8. The influence of an organisation's corporate values on employees personal buying behaviour

    Journal of Business Ethics, Vol. 81, Núm. 1, pp. 157-167