Supervised theses (82) Theses supervised by Department members

2022

  1. Impacto de interacciones en el "customer journey": un análisis en el contexto B2B

    Miguel Ángel Ruz Mendoza

    Supervised by Jesús Juan Cambra Fierro
  2. Essays on understanding assumption and prevention of undesiderable bank risk

    Mariña Martínez Malvar

    Supervised by Laura Baselga Pascual

2020

  1. Towards a co-creation framework:: Understanding the effects on customer satisfaction, loyalty and word-of-mouth

    Emily Mary Grott

    Supervised by Jesús Juan Cambra Fierro
  2. Absorptive capacity as antecedent of innovation: its relationship with market orientation, human capital and performance

    Mahir Pradana

    Supervised by Ana Pilar Pérez-Luño Robledo y María Fuentes Blasco
  3. Perfil del equipo de ventas y resultado comercial: análisis en una economía emergente

    Luis Eduardo Arditto Díaz

    Supervised by Jesús Juan Cambra Fierro y Rosario Vázquez Carrasco
  4. R&D Management in industrial companies: Tools and organizational changes. A case study

    Miguel Valdivia Borrero

    Supervised by José Luis Galán González
  5. La temporalidad en la gestión de los recursos Slack en tiempos de crisis

    María de las Aguas Agustí Pérez

    Supervised by José Luis Galán González
  6. Relaciones entre la responsabilidad social corporativa, el desempeño financiero y los planteamientos internacionales en las empresas multilatinas

    Eduardo Alexander Duque Grisales

    Supervised by Javier Aguilera Caracuel y Jaime Guerrero Villegas
  7. Liderazgo biomimético para las organizaciones del siglo xxi

    Edita Olaizola Fernández

    Supervised by Rafael Morales Sánchez

2018

  1. Un enfoque de impacto cruzado para el analisis de riesgos en entornos de alta incertidumbre

    Miguel Ignacio Ramírez de la Huerga

    Supervised by Víctor Amadeo Bañuls Silvera
  2. Factores de éxito de una estrategia CRM

    Ana Olavarría Jaraba

    Supervised by Jesús Juan Cambra Fierro y Rosario Vázquez Carrasco