Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula

  1. Diego Moliner Urdiales
  2. Òscar Chiva Bartoll
  3. María Reyes Beltrán Valls
Aldizkaria:
Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica

ISSN: 1130-4235 2340-4787

Argitalpen urtea: 2018

Zenbakien izenburua: L’esport en les diferents etapes educatives. Anàlisi i propostes per a la millora de la praxi

Zenbakia: 29

Orrialdeak: 11-17

Mota: Artikulua

DOI: 10.6035/ANUARI.2018.29.2 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openSarbide irekia editor

Beste argitalpen batzuk: Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica

Garapen Iraunkorreko Helburuak

Laburpena

La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permès establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil.