Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula
- Diego Moliner Urdiales
- Òscar Chiva Bartoll
- María Reyes Beltrán Valls
ISSN: 1130-4235, 2340-4787
Argitalpen urtea: 2018
Zenbakien izenburua: L’esport en les diferents etapes educatives. Anàlisi i propostes per a la millora de la praxi
Zenbakia: 29
Orrialdeak: 11-17
Mota: Artikulua
Beste argitalpen batzuk: Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica
Laburpena
La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permès establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil.