Procesos d’aprenentatge en experiències d’APSÚs dels diaris de camps com eina d'avaluació formativa

  1. José Luís Lalueza Sazatornil
  2. David García-Romero
  3. Sònia Sánchez-Busqués
  4. Virginia Martínez-Lozano
  5. Samuel Arias Sánchez
  6. Beatriz Macías Gómez-Estern
  7. María José Marco Macarro
  8. María Cabillas Romero
Revista:
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

ISSN: 2385-6203

Año de publicación: 2018

Número: 4

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Resumen

Projecte de recerca en col·laboració entre equips de la UAB i la UPO que analitza els processos d'aprenentatge en estudiants que han participat en experiències d'Aprenentatges-Servei u. S'analitza l'ús de diaris de camp com eina de reflexió i avaluació de l'estudiant en relació a la utilització de conceptes teòrics en la pràctica, desenvolupament de competències professionals i transformació personal a través de la implicació en una activitat transformadora i la vinculació als altres.