Información, Entorno y Cambio Organizativo
INFORMACIÓN, ENTORNO Y CAMBIO
Sheffield Hallam University
Sheffield, Reino UnidoPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Sheffield Hallam University (8)
2013
-
Communication apprehension and accounting education
The Routledge Companion to Accounting Communication (Taylor and Francis), pp. 166-176
2010
-
The approaches to learning of European accounting students
EuroMed Journal of Business, Vol. 5, Núm. 3, pp. 345-362
2007
-
Accounting students and communication apprehension: A study of Spanish and UK students
European Accounting Review, Vol. 16, Núm. 2, pp. 299-322
2004
-
Skills development, motivation and learning in financial statement analysis: An evaluation of alternative types of case studies
Accounting Education, Vol. 13, Núm. 2, pp. 191-212
2003
-
The vocational skills gap for management accountants: The stakeholders' perspectives
Innovations in Education and Teaching International, Vol. 40, Núm. 1, pp. 78-88
2001
-
Vocational skills in the accounting professional profile: The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) employers' opinion
Accounting Education, Vol. 10, Núm. 3, pp. 299-313
1999
-
Estudiantes de contabilidad y aprensión comunicativa: Un estudio comparativo
El management en el próximo milenio
1998
-
Cambios en latitudes, cambios en actitudes. Los estilos de aprendizaje de los estudiantes de contabilidad en España y Reino Unido
La contabilidad y la auditoría ante los próximos retos