Dirección de Empresas para la Competitividad y la Sostenibilidad
DIRECOMP
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (7)
2016
-
El éxito del Comercio Móvil B2C: factores de adopción y propuestas de valor de las empresas
Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 26, pp. 61-78
-
The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 20, Núm. 1, pp. 18-29
-
What makes services customers say “buy it with a mobile phone”?
Journal of Services Marketing, Vol. 30, Núm. 6, pp. 601-614
2013
-
How can a mobile vendor get satisfied customers?
Industrial Management & Data Systems, Vol. 113, Núm. 2, pp. 156-170
-
Mobile Shoppers: Types, Drivers, and Impediments
Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 23, Núm. 4, pp. 350-371
2012
-
Factors determining firms' perceived performance of mobile commerce
Industrial Management and Data Systems, Vol. 112, Núm. 6, pp. 946-963
2010
-
Posibilidades de la compraventa B2C por teléfono móvil en comparación con Internet
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 17-34