Publicaciones (47) Publicaciones de María Dolores Gallego Pereira

2022

  1. Los videojuegos serios como alternativa al aprendizaje de emprendimiento: una revisión sistemática

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC (Servicio de Publicaciones), pp. 145

  2. Metodologías ágiles aplicadas en el desarrollo de video juegos serios: un mapeo sistemático

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC (Servicio de Publicaciones), pp. 146

  3. The impact of leadership styles and motivations: lessons from Open Source Software projects for educational organizations

    Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1449-1463

2021

  1. Aquí y ahora: : artistas emergentes locales. Trayectorias artísticas y mecanismos de legitimación en Andalucía (España) y el Estado de São Paulo (Brasil)

    Artes visuales y gestión del talento: Estrategias para la promoción y difusión de artistas emergentes en Andalucía (España) y otros contextos iberoamericanos (Enredars), pp. 254-275

  2. Can the OSS-focused education impact on OSS implementations in companies? A motivational answer through a Delphi-based consensus study

    Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-14

  3. Contemporary art now! Itinerario por la geografía española sobre prácticas artísticas basadas en procesos artesanales: Una muestra de creadoras y obras

    Repensar la artesanía: Estrategias para impulsar la artesanía contemporánea (Comares), pp. 235-252

  4. Exploring the link between free and open source software and the collaborative economy: A Delphi-based scenario for the year 2025

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173

  5. Is urban resilience a phenomenon on the rise? A systematic literature review for the years 2019 and 2020 using textometry

    International Journal of Disaster Risk Reduction, Vol. 66

  6. Proposing a tam-sdt-based model to examine the user acceptance of massively multiplayer online games

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7

  7. eWOM in C2C Platforms: Combining IAM and Customer Satisfaction to Examine the Impact on Purchase Intention

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 1612-1630

2018

  1. Coworking spaces: a new way of achieving productivity

    Journal of Facilities Management, Vol. 16, Núm. 4, pp. 452-466

  2. Inbound Marketing para mejorar el interés para los posgrados públicos

    Esic market, Núm. 161, pp. 533-568

2017

  1. Managing top management support in complex information systems projects: An end-user empirical study

    Journal of Systems and Information Technology, Vol. 19, Núm. 1-2, pp. 151-164

  2. Software Libre: Importancia de la Educación Previa

    Congreso Internacional Virtual USATIC 2017