Publicacions (249) Publicacions de Esteban Vázquez Cano Veure dades d'investigació referenciades.

2023

  1. A Model to Measure University Students’ Learning Efficacy and Satisfaction During the COVID-19 Pandemic

    Croatian Journal of Education, Vol. 25, Núm. 4, pp. 1191-1223

  2. Academic and Social Behaviour Profile of the Primary School Students who Possess and Play Video Games

    Child Indicators Research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 227-245

  3. Analysis of digital sustainability factors in the adoption of learning apps in primary and secondary education

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 83, pp. 24-40

  4. Analysis of predisposition in levels of individual digital competence among Spanish university students

    Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 4

  5. Aprendizaje ubicuo y gamificado

    Gamificación y aprendizaje ubicuo en educación primaria (Graó)

  6. ChatGPT: The brightest student in the class

    Thinking Skills and Creativity, Vol. 49

  7. Comparison of Learning Content Representations to Improve L2 Vocabulary Acquisition Using m-learning

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 4

  8. El diseño de la unidad didáctica: un ejemplo en Educación Física

    Procesos de enseñanza-aprendizaje en educación física: manual para el profesorado de secundaria, bachillerato y formación profesional (Octaedro), pp. 99-138

  9. El proyecto GAUBI: investigación e innovación en gamificación y aprendizaje ubicuo en educación primaria

    Gamificación y aprendizaje ubicuo en educación primaria (Graó)

  10. Gamificación y aprendizaje móvil de la ortografía - Diseño de la app GAUBI-Orto

  11. Gamificación y aprendizaje ubicuo en educación primaria coord.

    Graó

  12. Gamifying Machine Teaching: Human-in-the-Loop Approach for Diphthong and Hiatus Identification in Spanish Language

    Procedia Computer Science

  13. Influence of age, gender and years of experience on teachers in promoting strategies for digital sustainability and data protection

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 307-322