Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cádiz (7)

2022

  1. The Capability Approach and Child Well-Being: A Systematic Literature Review

    Child Indicators Research, Vol. 15, Núm. 6, pp. 2043-2063

2021

  1. La inclusión de la perspectiva de género a través de los ODS en la formación inicial del profesorado.

    Los Objetivos de Desarrollo Sostenible: hoja de ruta en la educación del siglo XXI. Innovación docente en la formación de profesionales (Octaedro), pp. 31-50

  2. Raising children amid an employment crisis Towards the transformation of gender relations and the promotion of new parenting practices?

    Rassegna Italiana di Sociologia, Vol. 62, Núm. 4, pp. 959-983

2020

  1. Austerity and children's well-being in Spain: a capability approach perspective

    CHILDREN'S LIVES IN SOUTHERN EUROPE: CONTEMPORARY CHALLENGES AND RISKS (EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD), pp. 141-159

  2. Teacher beliefs and approaches to linguistic diversity. Spanish as a second language in the inclusion of immigrant students

    Teaching and Teacher Education, Vol. 90