Estudio bibliométrico de Pixel-bit, revista de medios y educación (2000-2013)

  1. López Meneses, Eloy
  2. Vázquez Cano, Esteban
  3. Sarasola Sánchez-Serrano, José Luis
Revista:
Pixel-Bit: Revista de medios y educación

ISSN: 1133-8482

Ano de publicación: 2015

Número: 46

Páxinas: 65-85

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Pixel-Bit: Revista de medios y educación

Referencias bibliográficas

  • Abadal-Falgueras, E. & Rius-Alcaraz, L. (2006). Revistas científicas digitales: características e indicadores. Revista De Universidad y Sociedad Del Conocimiento (RUSC), 3 (1). Recuperado de http://www.uoc.edu/ rusc/3/1/dt/esp/abadal_rius.pdf (28/12/2013) Ale Ebrahim N., Salehi, H., Amin Embi M., HabibiTanha, F., Gholizadeh, H., Mohammad Motahar S.& Ordi A. (2013). Effective Strategies for Increasing Citation Frequency. International Education Studies, 6 (11), 1- 7.doi:10.5539/ies.v6n11p93
  • Arendt, J. (2010). Are article influence scores comparable across scientific fields?.Issues in Science and Technology Librarianship, 60. Recuperado de http:// www.istl.org/10-winter/refereed2.html.(28/12/ 2013). doi: 10.5062/F4FQ9TJW
  • Ariza, T., Granados, M.R., Ramiro, M.T. & Gómez-García, A. (2011). Una década de la Revista Española de Orientación y Psicopedagogía: un análisis bibliométrico de su evolución. Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, 22, 38-57.
  • Ariza, T. & Quevedo-Blasco, R. (2013). Análisis bibliométrico de la Revista de Investigación Educativa (2000-2012). Revista de InvestigaciónEducativa, 31 (1), 31-52. doi: http://dx.doi.org/10.6018/rie.31.1.160321
  • Börner K., Chen C.& Boyack K.W. (2002).Visualizing knowledge domains. Annual Review of Information Science and Technology, 37, 179-255. doi:10.1002/ aris.1440370106
  • Buela-Casal, G. (2010). Índices de impacto de las revistas científicas e indicadores para medir el rendimiento de los investigadores. Revista de Psicodidáctica, 15, 3-19.
  • Buela-Casal, G. & Zych, I. (2010). Analysis of the relationship between the number of citations and the quality evaluated by experts in psychology journals. Psicothema, 22, 270- 275.
  • Elkins, M.R., Maher, C.G., Herbert R.D., Moseley, A.M. & Sherrington, C. (2010). Correlation between the journal impact factor and three other journal citation indices. Scientometrics, 85, 81-93.doi: 10.1007/s11192- 010-0262-0
  • Franceschet, M. (2010). Journal influence factors. Journal of Informetrics, 4, 239-248. Garfield, E. (1999). Journal impact factor: a brief review. CMAJ, 161 (8). Recuperado de http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/ PMC1230709/ (28/12/2013)
  • Gómez-García, A., Ramiro, M.T., Ariza, T. & Granados, M.R. (2012). Estudio bibliométrico de Educación XX1. Educación XX1, 15, 17- 41.doi:10.5944/educxx1.15.1.148
  • Granados, M.R., Ariza, T., Gómez-García, A. & Ramiro, M.T. (2011). Estudio bibliométrico de Aula Abierta. Aula Abierta, 39, 97-11.
  • Guédon, J. (2001). Beyondcorejournal and licenses: the path store form scientific publishing. Informe bimensual de la ARL (218). Recuperado de http://old.arl.org/ resources/pubs/br/br218/br218guedon~ print.shtml (28/12/2013)
  • Jamali, H.R. & Nikzad, M. (2011). Article title type and its relation with the number of downloads and citations. Scientometrics, 88 (2), 653-661. http://dx.doi.org/10.1007/s11192- 011-0412-z
  • Jones, K.& Evans, K. (2013).Good Practices for Improving Citations to your Published Work. University of BATH.
  • Lane, J. (2010). Let’s Make Science Metrics More Scientific. Nature, 464 (7288), 488-489. doi:10.1038/464488a
  • Matesanz del Barrio, M. (2010). Los retos de las publicaciones científicas españolas en el desarrollo de la Europa del conocimiento. @tic. Revista d´Innovació Educativa, 5, 20- 29.
  • Meho, L.I.& Yang, K. (2007). A new era in citation and bibliometric analyses: Web of Science, Scopus, and Google Scholar. Journal of the American Society for Information Sci and Tech, 58, 2105-2125.
  • Moed, H.F. (2005). Citation analysis in research evaluation. Dordrecht, Netherlands: Springer.
  • Montero, I. & León, O.G. (2007). A guide for naming research studies in Psychology. International Journal of Clinical and Health Psychology, 7 (3), 847-862.
  • Quevedo-Blasco, R. & López-López, W. (2010). Análisis bibliométrico de las revistas multidisciplinares de psicología recientemente incorporadas en la Web of Science (2008- 2009). Psicologia: Reflexão e Crítica, 23 (2), 384-408.
  • Ramos-Álvarez, M., Moreno-Fernández, M., Valdés-Conroy, B. & Catena, A. (2008). Criteria of the peer reviewprocess for publication of experimental and quasi-experimental research in Psychology: A guide for creating researchpapers. International Journal of Clinical and Health Psychology, 8 (3), 751-764.
  • SAGE (2012). 10 Ways to Increase Usage and Citation of your Published Article Using Social Media. Recuperado de http:// www.sagepub.com/authors / journa l / 10ways.sp (28/12/2013)
  • Taylor & Francis Group (2012a). Optimizecitations. Recuperado de http:// j ou rna lau thors . tand f .co .uk /beyond publication/optimizingcitations.asp
  • Taylor & Francis Group (2012b). Promote your article. Recuperado de http://journala uthors.tandf.co.uk/beyondpublication/ promotearticle.asp
  • UNESCO (1988). Proyecto de nomenclatura internacional normativa relativa a la Ciencia y la Tecnología. Recuperado de http://unesdoc.unesco.org/images/0008/ 000829/082946sb.pdf (28/12/2013)
  • Vázquez-Cano, E. (2013). The Videoarticle: New Reporting Format in Scientific Journals and its Integration in MOOCs. Comunicar, 41, 83-91. doi: http://dx.doi.org/10.3916/C41- 2013-08
  • Velasco, B., Eiros, J. M., Pinilla, J. M., & San Román, J. A. (2012). La utilización de indicadores bibliométricos para evaluar la actividad investigadora. Aula Abierta, 40, 75- 84.
  • Zych, I. & Quevedo-Blasco, R. (2011). A decade of the International Journal of Clinical and Health Psychology (2001-2010). International Journal of Clinical and Health Psychology, 11, 549-561.