Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula

  1. Diego Moliner Urdiales
  2. Òscar Chiva Bartoll
  3. María Reyes Beltrán Valls
Revista:
Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica

ISSN: 1130-4235 2340-4787

Año de publicación: 2018

Título del ejemplar: L’esport en les diferents etapes educatives. Anàlisi i propostes per a la millora de la praxi

Número: 29

Páginas: 11-17

Tipo: Artículo

DOI: 10.6035/ANUARI.2018.29.2 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica

Resumen

La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permès establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil.