Modeling physical activity, mental health, and prosocial behavior in school-aged children: A gender perspective

  1. Gallego, D.I.
  2. León-del-Barco, B.
  3. Mendo-Lázaro, S.
  4. Leyton-Román, M.
  5. González-Bernal, J.J.
CRediT (contribución de los investigadores):
Gallego, D.I.: Conceptualización, Metodología, Redacción - borrador original, Redacción - revisión y edición. León-del-Barco, B.: Conceptualización, Metodología, Redacción - revisión y edición. Mendo-Lázaro, S.: Análisis formal. Leyton-Román, M.: Análisis formal. González-Bernal, J.J.: Supervisión, Redacción - revisión y edición.
Revue:
Sustainability (Switzerland)

ISSN: 2071-1050

Année de publication: 2020

Volumen: 12

Número: 11

Type: Article

DOI: 10.3390/SU12114646 GOOGLE SCHOLAR lock_openAccès ouvert editor

Objectifs de Développement Durable