Guía para la autoevaluación de estrategias docentes inclusivas

  1. Rosa Espada-Chavarría 1
  2. Ricardo Moreno-Rodríguez 1
  3. José Luis López-Bastías 1
  4. Míriam Díaz-Vega 1
  1. 1 Universidad Rey Juan Carlos
    info

    Universidad Rey Juan Carlos

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/01v5cv687

Liburua:
Patrimonio cultural e inclusión social: Marco pedagógico y guía para la autoevaluación de estrategias docentes inclusivas
  1. López Bastías, José Luis (coord.)
  2. Díaz Vega, Miriam (coord.)
  3. Versteegen, Gijs (coord.)

Argitaletxea: Octaedro

ISBN: 978-84-19312-14-3 9788419312228 9788419690135

Argitalpen urtea: 2022

Orrialdeak: 79-83

Mota: Liburuko kapitulua

Laburpena

This chapter presents the tool known as Guide for self-assessment of inclusive teaching strategies, developed by members of the DIVERSIA research team. This tool is intended as a guide for self-evaluation of the quality of teaching, ensuring more inclusive teaching-learning processes.