Publications (47)

2022

  1. Casos de éxito en internacionalización de empresas andaluzas coord.

    Tirant lo Blanch

  2. The typology of entrepreneurial exporters: has it all been said? An empirical approach using latent class segmentations

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 35, Núm. 1, pp. 4177-4194

  3. Innovación y redes interorganizacionales. El estudio del caso de una start-up

    Ciencias Económicas: Publicación de la Facultad de Ciencias Económicas de la Universidad Nacional del Litoral, Vol. 1, Año 19, pp. 2

  4. Fair trade and consumer valuation: Purchase intentions in an emerging economy

    Business Strategy and Development, Vol. 5, Núm. 3, pp. 245-258

  5. Factors affecting the decision and the degree of the internationalisation of franchises

    European Journal of International Management, Vol. 17, Núm. 4, pp. 583-610

  6. Antecedents and outcomes of memorable tourism experiences in tourism recreation: the case of motorcycle tourism

    Tourism Recreation Research

2021

  1. Diseño, innovación y desarrollo de cápsulas de conocimiento en el área de Internacionalización de Empresas

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  2. Sustainable Tourism as a Driving force of the Tourism Industry in a Post-Covid-19 Scenario

    Social Indicators Research, Vol. 158, Núm. 3, pp. 991-1011

2019

  1. Gastronomic experience as a factor of motivation in the tourist movements

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 18