María Ángeles
Ramón Jeronimo
Publicaciones (26) Publicaciones de María Ángeles Ramón Jeronimo
2024
-
Risk sources and the effectiveness of the control system in the franchisor's risk perception management
Industrial Marketing Management, Vol. 117, pp. 202-219
2023
-
Green Marketing: A Bibliographic Perspective
Sustainability, Vol. 15, Núm. 24, pp. 16674
-
Integración de la teoría del comportamiento planeado y el enfoque de las capacidades logísticas para explicar el desperdicio de alimentos en el hogar
Transitando hacia una producción y consumo responsables (Universidad de Oviedo), pp. 89-103
2022
-
Desarrollo de competencias éticas en la formaciónen Marketing a través de la metodología Aprendizaje Servicio
Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso EBEN España: libro de actas
-
La lógica dominante del servicio: un paradigma ortientado a la creación de valor para el cliente y la sociedad
Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso EBEN España: libro de actas
2020
-
Sovereign bond spreadsand CDS premia in the Eurozone: A causality analysis
Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 30, pp. 58-78
2017
-
Capturing firms' heterogeneity through marketing and IT capabilities in SMEs
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 12
-
Linking decision-control and decision-management uses of performance measurement systems
International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Vol. 47, Núm. 1, pp. 84-103
-
Understanding the generation of value along supply chains: balancing control information and relational governance mechanisms in downstream and upstream relationships
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8
2015
-
Elderly and internet banking: An application of UTAUT2
Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 20, Núm. 1
-
Perceived compensation discrimination against physically disabled people in Andalusia
International Journal of Human Resource Management, Vol. 26, Núm. 17, pp. 2248-2265
2014
-
Gender in the Elderly Internet Users
Strategies in e-business: positioning and Social Networking in Online Markets (Springer USA), pp. 67-77
-
Gender in the elderly internet users
Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online Markets (Springer US), pp. 67-77
-
Technology acceptance model y mayores: ¿la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
Revista española de investigación de marketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 43-56
2013
-
El papel de las variables sociodemográficas en el uso de las aplicaciones basadas en internet por los Mayores
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 23, Núm. 48, pp. 55-66
-
Elderly Persons and Internet Use
Social Science Computer Review, Vol. 31, Núm. 4, pp. 389-403
-
Envejecer en la era tecnológica
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 115, pp. 78-82
-
Marketing : fundamentos
col.
Pearson Educación
-
Mobile Shoppers: Types, Drivers, and Impediments
Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 23, Núm. 4, pp. 350-371
2012
-
A dynamic perspective to the internationalization of small-medium enterprises
Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 40, Núm. 2, pp. 236-251