Publications (25) Publications in which a researcher has participated

2007

  1. A Scenario-Based Assessment Model-SBAM

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 74, Núm. 6, pp. 750-762

  2. Assessment and reassessment of supply relationships: A case study in the Spanish wine industry

    International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, Vol. 13, Núm. 2, pp. 82-106

  3. Benchmarking the information society in the long range

    Futures, Vol. 39, Núm. 1, pp. 83-95

  4. Causas de las intenciones comportamentales de queja: el efecto moderador de la experiencia previa del cliente con el restaurante

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

  5. Corporate venturing: modo interno versus externo

    Empresa global y mercados locales: XXI Congreso Anual AEDEM, Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, 6,7 y 8 de junio de 2007

  6. Determinants of the disposition to imitate or to innovate

    ISMOT'07: Proceedings of the Fifth International Symposium on Management of Technology, Vols 1 and 2

  7. Expectations as the basis for predictive segmentation of university service quality

    Revista internacional de marketing público y no lucrativo = International review on public and non profit marketing, Vol. 4, Núm. 1, pp. 47-64

  8. Importance of company size in long-term orientation of supply function: An empirical research

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 22, Núm. 4, pp. 236-248

  9. Incentives management during privatization: An agency perspective

    Journal of Management Studies, Vol. 44, Núm. 4, pp. 536-560

  10. Innovation and imitation as sources of sustainable competitive advantage

    Management Research, Vol. 5, Núm. 2, pp. 71-82

  11. Knowledge conversion capability and the performance of corporate and university spin-offs

    Industrial and Corporate Change, Vol. 16, Núm. 4, pp. 569-608

  12. Knowledge sharing and technological capabilities: The moderating role of family involvement

    Journal of Business Research, Vol. 60, Núm. 10, pp. 1070-1079

  13. La gestión de los recursos humanos: cómo atraer, retener y desarrollar con éxito el capital humano en tiempos de transformación

    McGraw-Hill USA

  14. La gestión financiera en el crecimiento de "ventures"

    Harvard Deusto Finanzas y Contabilidad, Núm. 78, pp. 70-80

  15. La utilidad de las expectativas como base de segmentación predictiva de la calidad del servicio universitario

    Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007

  16. Marketing inverso y marketing relacional en la gestión de la cadena de aprovisionamiento: un estudio en el contexto PYME

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

  17. Modelo explicativo de la ruptura del contrato psicológico a través de la incongruencia

    Empresa global y mercados locales: XXI Congreso Anual AEDEM, Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, 6,7 y 8 de junio de 2007

  18. Open source software diffusion and adoption: a Delphi forecasting study

    Second European Symposium on Systems Analysis and Design

  19. Organizational learning and compensation strategies: Evidence from the Spanish chemical industry

    Global Business and Organizational Excellence, Vol. 26, Núm. 3, pp. 51-72

  20. Risk, proactivity and uncertainties as determinants of the decision to imitate or to innovate

    International Journal of Technology Intelligence and Planning, Vol. 3, Núm. 4, pp. 343-354