Educación y Psicología Social
Departamento
![Foto de Educación y Psicología Social](/img/uploaded/B8D511C3AE188B16BB5AE81C54FA3674.png)
![Foto de Universidad Tecnológica Ecotec](/img/noimage_org.png)
Universidad Tecnológica Ecotec
Guayaquil, EcuadorPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Tecnológica Ecotec (10)
2024
-
Digital organizational culture and online digital educational coaching: A meta-analysis study in the field of Social Sciences
Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 10, Núm. 1, pp. 81-99
-
Pedagogical and Technical Analyses of Massive Open Online Courses on Artificial Intelligence
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 3
2023
-
Collaborative learning and skill development for educational growth of artificial intelligence: A systematic review
Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 3
-
Los mapas conceptuales interactivos: organizadores del pensamiento en Educación Superior
Formación e investigación educativa (Dykinson), pp. 9-22
2022
-
Coaching ejecutivo: un proceso de formación y transformación para el emprendimiento socioeconómico
Innovación y experiencias educativas (Dykinson), pp. 11-22
-
Digital Teacher Competence Frameworks Evolution and Their Use in Ibero-America up to the Year the COVID-19 Pandemic Began: A Systematic Review
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 24
-
Enfoque de formación en inteligencias múltiples para la adquisición de competencias clave
Educación global en contextos formativos (Dykinson), pp. 31-45
-
Gamification and gaming proposals, teachers’ perceptions and practices in Primary Education
Interaction Design and Architecture(s), pp. 213-229
-
Graphic Model of Virtual Teaching Supervision through Fuzzy Logic in Non-University Educational Centers
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 24
-
Life Satisfaction and Academic Engagement in Chileans Undergraduate Students of the University of Atacama
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 24