Publicaciones (111) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A business model adoption based on tourism innovation: applying a gratification theory to mobile applications

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 2, pp. 30-40

  2. A science mapping analysis of ‘marginality, stigmatization and social cohesion’ in WoS (1963–2019)

    Quality and Quantity, Vol. 55, Núm. 1, pp. 275-293

  3. ADHD Symptoms, Entrepreneurial Orientation (EO), and Firm Performance

    Entrepreneurship: Theory and Practice, Vol. 45, Núm. 1, pp. 92-117

  4. AI Alignment of Disaster Resilience Management Support Systems

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  5. An exploratory approach to the adoption process of bitcoin by business executives

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 4, pp. 1-23

  6. Analysis of occupational accidents during the chainsaws use in Andalucía

    Safety Science, Vol. 143

  7. Análisis de las interacciones empresa-cliente a lo largo del customer journey: una propuesta de acción en el sector asegurador

    Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 35-57

  8. Application of artificial intelligence in community-based primary health care: Systematic scoping review and critical appraisal

    Journal of Medical Internet Research, Vol. 23, Núm. 9

  9. Aquí y ahora: : artistas emergentes locales. Trayectorias artísticas y mecanismos de legitimación en Andalucía (España) y el Estado de São Paulo (Brasil)

    Artes visuales y gestión del talento: Estrategias para la promoción y difusión de artistas emergentes en Andalucía (España) y otros contextos iberoamericanos (Enredars), pp. 254-275

  10. Are spanish ttos prepared to innovation in a covid context?

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 16

  11. Big data in family firms: A socioemotional wealth perspective

    European Management Journal, Vol. 39, Núm. 3, pp. 344-352

  12. Biomimetic leadership for 21st century companies

    Biomimetics, Vol. 6, Núm. 3

  13. Breaking down the decision to externalise new corporate ventures

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 32, Núm. 1-2, pp. 76-91

  14. Broadening the business model construct: Exploring how family-owned SMEs co-create value with external stakeholders

    Journal of Business Research, Vol. 130, pp. 646-657

  15. Can the OSS-focused education impact on OSS implementations in companies? A motivational answer through a Delphi-based consensus study

    Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-14

  16. Características de los turistas con relación a las expectativas, satisfacción y lealtad en la industria hotelera

    Esic market, Núm. 170, pp. 603-625

  17. Composition of working groups: How does the functional and social diversity affect their performance?

    South Florida Journal of Development, Vol. 2, Núm. 2, pp. 2408-2414

  18. Conceptual model about the entrepreneurial university: Design and validation with the pls methodology

    Anais da Academia Brasileira de Ciencias, Vol. 93, Núm. 4

  19. Construction and Supervised Learning of Long-Term Grey Cognitive Networks

    IEEE Transactions on Cybernetics, Vol. 51, Núm. 2, pp. 686-695

  20. Contemporary art now! Itinerario por la geografía española sobre prácticas artísticas basadas en procesos artesanales: Una muestra de creadoras y obras

    Repensar la artesanía: Estrategias para impulsar la artesanía contemporánea (Comares), pp. 235-252