Capítulos de Libro (21) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. Analyzing the Powerful Impact of Touchpoints in a B2B Context: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 259-260

  2. Artistas contemporáneas andaluzas: Una muestra representativa de la realidad plástica de esta comunidad en torno al dibujo y la pintura

    Mujeres creadoras: Dibujo, trazo y discurso (Comares), pp. 153-178

  3. Canvas social y Agenda 2030 sobre el desarrollo sostenible: un estudio para la mejora de los proyectos de intervención social y educativa

    Educación y sociedad: Aportaciones de la investigación universitaria a la transformación social (Editorial Síntesis), pp. 193-207

  4. Chapter 10: The Impact of COVID-19 on the Future of Work and a Research Agenda for the Future of Work

    New directions in the future of work (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 183-200

  5. Chapter 1: New Directions in the Future of Work :: An Introduction

    New directions in the future of work (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 1-18

  6. Chapter 4: New Forms of Work

    New directions in the future of work (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 55-76

  7. Corporate Entrepreneurship Strategy and Internationalization: A Literature Review

    Contributions to Management Science (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 143-160

  8. Efecto de los modelos híbridos de docencia en la productividad y felicidad del profesorado: Un estudio post-covid 19

    Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 1237-1244

  9. Grupo Lezama: Expandiendo la excelencia por el mundo

    Casos de éxito en internacionalización de empresas andaluzas (Tirant lo Blanch), pp. 141-150

  10. Hacia un nuevo modelo de evaluación de buenas prácticas educativas

    Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 2813-2821

  11. Influencia de la intención emprendedora e intraemprendedora en la empleabilidad futura del alumnado universitario

    Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 1464-1473

  12. La minería de datos como factor clave para la innovación y la política de competencia: comparativa de la regulación entre la Unión Europea y Estados Unidos

    Estudios de la Red Académica de Defensa de la Competencia (RADC) 2022 (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 73-88

  13. Las formación TIC del profesorado en la LOMLOE: ¿discrecional o imperativa?

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 3129-3135

  14. Managing paradoxes in family firms: A closer look at public politics in Spain

    Family Business Debates: Multidimensional Perspectives Across Countries, Continents and Geo-political Frontiers (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 225-241

  15. Modelos híbridos y productividad en centros universitarios privados

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 1453-1463

  16. Promoting sostainability through organisational values and human resource practices

    Towards humanizing workplaces and organizations: enriching theory and practice through multiple approaches (Tirant lo Blanch), pp. 165-182

  17. Telework during the COVID-19 lockdown in Spain: a bold experiment

    Towards humanizing workplaces and organizations: enriching theory and practice through multiple approaches (Tirant lo Blanch), pp. 239-250

  18. The Implications of Short-Term and Long-Term B2B Touchpoints: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 199-200

  19. The effect of self-deception on learning in higher education systems

    Teaching Innovation in University Education: Case Studies and Main Practices (IGI Global), pp. 206-223

  20. What It Takes to Be Loved? An Empirical Examination of Human Brand Authenticity: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 151-152