Centro de investigación
Laboratorio de innovación empresarial, emprendimiento y empresa familar (INN-LAB)
Publicaciones (25) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2007
-
A Scenario-Based Assessment Model-SBAM
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 74, Núm. 6, pp. 750-762
-
Assessment and reassessment of supply relationships: A case study in the Spanish wine industry
International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, Vol. 13, Núm. 2, pp. 82-106
-
Benchmarking the information society in the long range
Futures, Vol. 39, Núm. 1, pp. 83-95
-
Causas de las intenciones comportamentales de queja: el efecto moderador de la experiencia previa del cliente con el restaurante
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007
-
Corporate venturing: modo interno versus externo
Empresa global y mercados locales: XXI Congreso Anual AEDEM, Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, 6,7 y 8 de junio de 2007
-
Determinants of the disposition to imitate or to innovate
ISMOT'07: Proceedings of the Fifth International Symposium on Management of Technology, Vols 1 and 2
-
Expectations as the basis for predictive segmentation of university service quality
Revista internacional de marketing público y no lucrativo = International review on public and non profit marketing, Vol. 4, Núm. 1, pp. 47-64
-
Importance of company size in long-term orientation of supply function: An empirical research
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 22, Núm. 4, pp. 236-248
-
Incentives management during privatization: An agency perspective
Journal of Management Studies, Vol. 44, Núm. 4, pp. 536-560
-
Innovation and imitation as sources of sustainable competitive advantage
Management Research, Vol. 5, Núm. 2, pp. 71-82
-
Knowledge conversion capability and the performance of corporate and university spin-offs
Industrial and Corporate Change, Vol. 16, Núm. 4, pp. 569-608
-
Knowledge sharing and technological capabilities: The moderating role of family involvement
Journal of Business Research, Vol. 60, Núm. 10, pp. 1070-1079
-
La gestión de los recursos humanos: cómo atraer, retener y desarrollar con éxito el capital humano en tiempos de transformación
McGraw-Hill USA
-
La gestión financiera en el crecimiento de "ventures"
Harvard Deusto Finanzas y Contabilidad, Núm. 78, pp. 70-80
-
La utilidad de las expectativas como base de segmentación predictiva de la calidad del servicio universitario
Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007
-
Marketing inverso y marketing relacional en la gestión de la cadena de aprovisionamiento: un estudio en el contexto PYME
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007
-
Modelo explicativo de la ruptura del contrato psicológico a través de la incongruencia
Empresa global y mercados locales: XXI Congreso Anual AEDEM, Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, 6,7 y 8 de junio de 2007
-
Open source software diffusion and adoption: a Delphi forecasting study
Second European Symposium on Systems Analysis and Design
-
Organizational learning and compensation strategies: Evidence from the Spanish chemical industry
Global Business and Organizational Excellence, Vol. 26, Núm. 3, pp. 51-72
-
Risk, proactivity and uncertainties as determinants of the decision to imitate or to innovate
International Journal of Technology Intelligence and Planning, Vol. 3, Núm. 4, pp. 343-354