Departamento
Organización de Empresas y Marketing
Publicaciones (102) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
A science mapping analysis of ‘marginality, stigmatization and social cohesion’ in WoS (1963–2019)
Quality and Quantity, Vol. 55, Núm. 1, pp. 275-293
-
ADHD Symptoms, Entrepreneurial Orientation (EO), and Firm Performance
Entrepreneurship: Theory and Practice, Vol. 45, Núm. 1, pp. 92-117
-
AI Alignment of Disaster Resilience Management Support Systems
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Analysis of occupational accidents during the chainsaws use in Andalucía
Safety Science, Vol. 143
-
Análisis de las interacciones empresa-cliente a lo largo del customer journey: una propuesta de acción en el sector asegurador
Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 35-57
-
Application of artificial intelligence in community-based primary health care: Systematic scoping review and critical appraisal
Journal of Medical Internet Research, Vol. 23, Núm. 9
-
Aquí y ahora: : artistas emergentes locales. Trayectorias artísticas y mecanismos de legitimación en Andalucía (España) y el Estado de São Paulo (Brasil)
Artes visuales y gestión del talento: Estrategias para la promoción y difusión de artistas emergentes en Andalucía (España) y otros contextos iberoamericanos (Enredars), pp. 254-275
-
Are spanish ttos prepared to innovation in a covid context?
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 16
-
Big data in family firms: A socioemotional wealth perspective
European Management Journal, Vol. 39, Núm. 3, pp. 344-352
-
Biomimetic leadership for 21st century companies
Biomimetics, Vol. 6, Núm. 3
-
Breaking down the decision to externalise new corporate ventures
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 32, Núm. 1-2, pp. 76-91
-
Broadening the business model construct: Exploring how family-owned SMEs co-create value with external stakeholders
Journal of Business Research, Vol. 130, pp. 646-657
-
Can the OSS-focused education impact on OSS implementations in companies? A motivational answer through a Delphi-based consensus study
Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-14
-
Características de los turistas con relación a las expectativas, satisfacción y lealtad en la industria hotelera
Esic market, Núm. 170, pp. 603-625
-
Composition of working groups: How does the functional and social diversity affect their performance?
South Florida Journal of Development, Vol. 2, Núm. 2, pp. 2408-2414
-
Conceptual model about the entrepreneurial university: Design and validation with the pls methodology
Anais da Academia Brasileira de Ciencias, Vol. 93, Núm. 4
-
Construction and Supervised Learning of Long-Term Grey Cognitive Networks
IEEE Transactions on Cybernetics, Vol. 51, Núm. 2, pp. 686-695
-
Contemporary art now! Itinerario por la geografía española sobre prácticas artísticas basadas en procesos artesanales: Una muestra de creadoras y obras
Repensar la artesanía: Estrategias para impulsar la artesanía contemporánea (Comares), pp. 235-252
-
Corporate environmentalism and brand value: A natural resource-based perspective
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 29, Núm. 4, pp. 463-479
-
Corporate sustainability, ethics and employee satisfaction
Sustainability (Switzerland)