Gerardo Echeita y Cecilia Simón (Coords.) (2020)El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal. Madrid: Ministerio de

  1. Carmen Márquez Vázquez 1
  1. 1 Universidad Autónoma de Madrid
    info

    Universidad Autónoma de Madrid

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/01cby8j38

Journal:
Revista Española de Discapacidad (REDIS)

ISSN: 2340-5104

Year of publication: 2021

Volume: 9

Issue: 1

Pages: 305-307

Type: Book review

More publications in: Revista Española de Discapacidad (REDIS)

Metrics

Índice Dialnet de Revistas

  • Year 2021
  • Journal Impact: 0.470
  • Field: TRABAJO SOCIAL Quartile: C1 Rank in field: 7/51
  • Field: PSICOLOGÍA Quartile: C2 Rank in field: 43/111
  • Field: SOCIOLOGÍA Quartile: C2 Rank in field: 20/73
  • Field: EDUCACIÓN Quartile: C2 Rank in field: 84/228

CIRC

  • Social Sciences: B
  • Human Sciences: C

Journal Citation Indicator (JCI)

  • Year 2021
  • Journal Citation Indicator (JCI): 0.09
  • Best Quartile: Q4
  • Area: REHABILITATION Quartile: Q4 Rank in area: 158/163

Abstract

Reseña de la obra 'El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal' (2020) de Gerardo Echeita y Cecilia Simón (Coords.).