Eduinnovagogía
EDUINNO
Universidad de Atacama
Copiapó, ChilePublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Atacama (32)
2024
-
Influential factors for a secure perception of accounting management with blockchain technology
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 10, Núm. 2
2023
-
Consecuencias de la pandemia en escenarios educativos desde la visión de los estudiantes universitarios
Reflexiones y experiencias pedagógicas en los procesos de enseñanza y aprendizaje (Dykinson), pp. 11-22
-
Crisis creativa y conocimiento interdisciplinar en estudiantes universitarios de Chile
Prácticas pedagógicas durante la pandemia (Dykinson), pp. 13-26
-
Percepciones de los estudiantes sobre las tecnologías en el ámbito socio-educativo y servicios sociales
Estudios e investigaciones innovadoras en educación (Dykinson), pp. 11-26
2022
-
Causales del abandono estudiantil, dónde, cómo y cuántos: el caso de la Universidad de Atacama
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 18, pp. 1-17
-
Life Satisfaction and Academic Engagement in Chileans Undergraduate Students of the University of Atacama
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 24
-
Moving from a face to face context to a virtual environment for EFL teaching and learning in a climate of uncertainty
Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 68-77
-
Nueva era digital. Desafío de las propuestas gubernamentales para la inclusión de las comunidades indígenas macrozona norte de Chile
Actas - I International Congress: Education and Knowledge
2021
-
Active participation and commitment in the teaching of social sciences:: Towards a research teaching profile
Teaching in Social Sciences. Learning centred in the student with ICTS (Dykinson), pp. 13-24
-
Análisis de datos sobre el uso y consumo de servicios internet diferenciado por género en estudiantes universitarios
Ingeniare: Revista Chilena de Ingeniería, Vol. 29, Núm. 3, pp. 531-545
-
Blockchain technology for secure accounting management: Research trends analysis
Mathematics, Vol. 9, Núm. 14
-
Comunicación de medidas sanitarias de distanciamiento por COVID-19 en medios de comunicación: un análisis cualitativo
Psicoperspectivas, Vol. 20, Núm. 3, pp. 11-20
-
Digital competence analysis of university students using latent classes
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 8
-
Innovative university practice with digital concept maps
Accessibility of vulnerability Groups: from ICTS to Emotions (Dykinson), pp. 11-24
-
Instrumentos para evaluar las competencias parentales
Educación siglo XXI: nuevos retos, nuevas soluciones. Volumen 1 (Dykinson), pp. 89-112
-
International innovative experience: perspective on COVID-19 and education
Educational innovations in pandemic learning contexts: multidisciplinary perspectives (Dykinson), pp. 9-21
-
Nuevos entornos masivos de aprendizaje desde la mirada del futuro profesional de la educación social
Educación e igualdad de oportunidades (Dykinson), pp. 11-20
-
PROYECTO DIFPRORE: Análisis de las dificultades, propuestas y retos educativos ante el COVID-19
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 15, pp. 17-34
2020
-
Analysis and implementation of free education at the University of Atacama
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 14, pp. 1-16
-
Anxiety about the risk of death of their patients in health professionals in spain: Analysis at the peak of the covid-19 pandemic
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 16, pp. 1-16