Yolanda
Polo Redondo
Publicacions en què col·labora amb Yolanda Polo Redondo (34)
2024
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It’s the moment of truth: a longitudinal study of touchpoint influence on business-to-business relationships
Journal of Research in Interactive Marketing
2022
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The Implications of Short-Term and Long-Term B2B Touchpoints: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 199-200
2021
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El marketing ante un momento disruptivo: ¿nos encaminamos a un cambio de paradigma?
Empresa, economía y sociedad: homenaje a Vicente Salas Fumás (Fundación de las Cajas de Ahorros (FUNCAS)), pp. 195-212
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Short-term and long-term effects of touchpoints on customer perceptions
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 61
2015
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Marketing en ACEDE: Nostalgia y futuro
25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 131-140
2013
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When do firms implement corporate social responsibility? A study of the Spanish construction and real-estate sector
Journal of Management and Organization, Vol. 19, Núm. 2, pp. 150-166
2012
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El tamaño empresarial y la importancia del suministro como condicionantes en la generación de relaciones a largo plazo con empresas proveedoras
Revista española de investigación de marketing, Vol. 16, Núm. 1, pp. 7-28
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Market and learning orientation in times of turbulence: Relevance questioned? An analysis using a multi-case study
Quality and Quantity, Vol. 46, Núm. 3, pp. 855-871
2011
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Looking for performance: How innovation and strategy may affect market orientation models
Innovation: Management, Policy and Practice, Vol. 13, Núm. 2, pp. 154-172
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Postsatisfaction factors affecting the longterm orientation of supply relationships
Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 26, Núm. 6, pp. 395-406
2010
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Marqueting Relacional: la llave de una gestión adecuada de la función de aprovisionamiento en el contexto PYME
Revista Internacional de la Pequeña y Mediana Empresa, Vol. 1, Núm. 3, pp. 59-85
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Preocupación por el cliente: ¿ética, responsabilidad o simplemente negocio?
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 20, Núm. 37, pp. 47-57
2009
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A relational approach of the supply function: An extension to the new ventures phenomenon in the small and medium enterprise (SME) context
Journal of Strategic Marketing, Vol. 17, Núm. 5, pp. 411-431
2008
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Creating satisfaction in the demand-supply chain: The buyers' perspective
Supply Chain Management, Vol. 13, Núm. 3, pp. 211-224
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Educational level as moderating element of long-term orientation of supply relationships
Journal of Marketing Management, Vol. 24, Núm. 3-4, pp. 383-408
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Environmental respect: Ethics or simply business? A study in the Small and Medium Enterprise (SME) context
Journal of Business Ethics, Vol. 82, Núm. 3, pp. 645-656
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Influence of the standardization of a firm's productive process on the long-term orientation of its supply relationships: An empirical study
Industrial Marketing Management, Vol. 37, Núm. 4, pp. 407-420
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La cadena de suministro: primer escalón hacia el éxito de la empresa
Harvard Deusto business review, Núm. 172, pp. 70-79
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Long-term orientation of the supply function in the SME context: Reasons, determining factors and implications
International Small Business Journal, Vol. 26, Núm. 5, pp. 619-646
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Relaciones a largo plazo en la cadena de aprovisionamiento: un estudio del efecto del tamaño de la empresa cliente en el contexto Pyme.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008