Antonio
Carmona Lavado
Publicaciones (23) Publicaciones de Antonio Carmona Lavado
2023
-
Cross-industry innovation: A systematic literature review
Technovation, Vol. 124
-
Explicando el éxito de la innovación desde la perspectiva del cliente: la interacción entre la novedad para el cliente y las ventajas de la innovación
Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 36
2021
-
Does open innovation always work? The role of complementary assets
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 162
2020
-
A contingency view of alliance management capabilities for innovation in the biotech industry
Business Research Quarterly, Vol. 23, Núm. 1
-
Product radicalness and firm performance in B2B marketing: A moderated mediation model
Industrial Marketing Management, Vol. 85, pp. 58-68
2016
-
El impacto del entorno educativo: ¿Aumenta la intención de emprender cuando se mejoran las competencias en innovación?
El papel del contexto en la acción emprendedora (K & L), pp. 13-31
2015
-
Customer perceptions of politeness as a differentiating element in Spanish restaurants encounters
A Multidisciplinary Approach to Service Encounters (Brill), pp. 87-112
-
Customer perceptions of politeness as a differentiating element in Spanish restaurants encounters
Studies in Pragmatics (Brill Rodopi), pp. 87-112
2014
-
Internal and external social capital for radical product innovation: Do they always work well together?
British Journal of Management, Vol. 25, Núm. 2, pp. 266-284
2013
-
Service Innovativeness and Innovation Success in Technology-based Knowledge-Intensive Business Services: An Intellectual Capital Approach
Industry and Innovation, Vol. 20, Núm. 2, pp. 133-156
2011
-
Do best and worst innovation performance companies differ in terms of intellectual capital, knowledge and radicalness?
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 5, Núm. 28, pp. 11450-11466
-
How social capital and knowledge affect innovation
Journal of Business Research, Vol. 64, Núm. 12, pp. 1369-1376
-
Organisation of R&D departments as determinant of innovation: Testing alternative explanations
Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 23, Núm. 4, pp. 383-400
2010
-
Cómo afecta la relación del empleado con el líder a su compromiso con la organización
Universia Business Review, Núm. 26, pp. 112-133
-
Social and organizational capital: Building the context for innovation
Industrial Marketing Management, Vol. 39, Núm. 4, pp. 681-690
2008
-
Comparación de modelos y enfoque contingente de la relación entre calidad de servicio, satisfacción y lealtad del cliente: un estudio empírico
Estableciendo puentes en una economía global
-
Managing functional diversity, risk taking and incentives for teams to achieve radical innovations
R and D Management, Vol. 38, Núm. 1, pp. 35-50
-
Mecanismos explicativos del efecto de la relación empleado superior sobre el compromiso
Estableciendo puentes en una economía global
2007
-
Social and organizational capital: The context for innovation
ISMOT'07: PROCEEDINGS OF THE FIFTH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MANAGEMENT OF TECHNOLOGY, VOLS 1 AND 2
2006
-
Identifying the variables associated with types of innovation, radical or incremental: Strategic flexibility, organisation and context
International Journal of Technology Management, Vol. 35, Núm. 1-4, pp. 80-106