Publicaciones (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2006

  1. An information technologies and information systems industry-based classification in small and medium-sized enterprises: An institutional view

    European Journal of Operational Research, Vol. 173, Núm. 3, pp. 1012-1025

  2. Antecedents to complaint behaviour in the context of restaurant goers

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 493-517

  3. Bodegas Pirineos S.A.

    Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 321-336

  4. Consideracions and implications on the necessity of increasing efficiency in the public education system: the new public management (NPM) and the market orientation as concepts for reference concepts

    Revista internacional de marketing público y no lucrativo = International review on public and non profit marketing, Vol. 3, Núm. 2, pp. 41-58

  5. El mundo del vino bajo el prisma del márketing

    E-Deusto: conocimiento para ir por delante, Núm. 49, pp. 30-34

  6. El presupuesto de ventas como motor o freno del cambio

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 75, pp. 72-79

  7. Estrategias de ocultamiento de propiedades eclesiásticas ante el advenimiento de la II República y la Guerra Civil: Montserrat

    La Guerra Civil española 1936-1939 [Recurso electrónico]: congreso internacional, Madrid 27, 28 y 29 noviembre de 2006 (Sociedad Estatal de Conmemoraciones Culturales (SECC))

  8. Evaluación sectorial de las tecnologías de la información

    Economía industrial, Núm. 360, pp. 131-144

  9. Factores determinantes de la orientación a largo plazo de las relaciones empresa-proveedores: un análisis empírico en el contexto del sector vinícola español

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 11-26

  10. Factores determinantes de la orientación a largo plazo de las relaciones socio-cooperativa: un análisis preliminar en el sector agroalimentario de Aragón

    Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 16, Núm. 1, pp. 153-166

  11. Factores determinantes de una relación en el contexto de mercados industriales: el caso de la Denominación de Origen (D. O.) Somontano

    Esic market, Núm. 124, pp. 195-216

  12. Fundamentos estadísticos para la gestión empresarial

    Minim

  13. How symbolic remuneration contributes to the legitimacy of the company: An institutional explanation

    Human Relations, Vol. 59, Núm. 7, pp. 961-992

  14. Identifying the variables associated with types of innovation, radical or incremental: Strategic flexibility, organisation and context

    International Journal of Technology Management, Vol. 35, Núm. 1-4, pp. 80-106

  15. Impacto de la implantación distribuida de Sistemas Integrados de Gestión

    Novática: Revista de la Asociación de Técnicos de Informática, Núm. 183, pp. 54-57

  16. Las Denominaciones de Origen vinícolas aragonesas en el contexto de los mercados de productos de calidad

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2872, pp. 35-48

  17. Mix efficiency in a multi-species fishery

    Journal of Productivity Analysis, Vol. 25, Núm. 3, pp. 231-241

  18. Moderating effect of relationship life cycle in long-term orientation of firm-supplier relationships: An empirical study in the Spanish context

    Journal of Global Marketing, Vol. 19, Núm. 3-4, pp. 63-91

  19. Optimal implementation and benefits of rolling inventory

    IIE Transactions (Institute of Industrial Engineers), Vol. 38, Núm. 7, pp. 591-603

  20. Reconciling institutional theory with organizational theories: How neoinstitutionalism resolves five paradoxes

    Journal of Organizational Change Management, Vol. 19, Núm. 4, pp. 503-517