Publicaciones (50) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. 3. Instrumentos financieros (I): activos financieros

    Manual de contabilidad financiera: casos prácticos sobre activos no corrientes, intrumentos de patrimonio y patrimonio neto (Delta Publicaciones), pp. 67-108

  2. A Delphi-based approach for analysing the resilience level of local goverments in a regional context

    Proceedings of the International ISCRAM Conference

  3. A contingency view of alliance management capabilities for innovation in the biotech industry

    Business Research Quarterly, Vol. 23, Núm. 1

  4. A thematic exploration of human brands: literature review and agenda for future research

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 29, Núm. 6, pp. 695-714

  5. AHPSort como método para apoyar la evaluación de competencias adquiridas por estudiantes universitarios

    Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020

  6. Absorptive capacity balance and new venture performance: cultivating knowledge from regional clusters

    Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 32, Núm. 11, pp. 1264-1276

  7. An Industry 4.0 maturity model for machine tool companies

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 159

  8. Analizando el comportamiento de los estudiantes sobre el uso del Software de Código Abierto

    Congreso Internacional Virtual USATIC 2020

  9. Anticipation of work–life conflict in higher education

    Employee Relations, Vol. 42, Núm. 3, pp. 777-797

  10. Aplicación del modelo de las 7S de McKinsey en una empresa de transporte de Ecuador

    Polo del Conocimiento: Revista científico - profesional, Vol. 5, Núm. 5, pp. 296-311

  11. Aprendizaje autónomo: Resultados y acogida por parte del estudiante

    Evaluación e innovación en educación superior e investigación (Dykinson), pp. 372-377

  12. Aprendizaje centrado en el estudiante en la docencia de dirección de empresas

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  13. Boards that make a difference in firm's acquisitions: The role of interlocks and former politicians in Spain

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3

  14. CSR and branding in emerging economies: The effect of incomes and education

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 27, Núm. 6, pp. 2765-2776

  15. CSR intellectual structure in management and tourism

    TQM Journal, Vol. 32, Núm. 3, pp. 521-541

  16. Centrality in networks of geographically proximate firms and competitive capabilities

    Business Research Quarterly, Vol. 23, Núm. 4, pp. 254-269

  17. Channel Habits and the Development of Successful Customer-Firm Relationships in Services

    Journal of Service Research, Vol. 23, Núm. 4, pp. 456-475

  18. Communication, trust, and loyalty in the hotel sector: The mediator role of consumer's complaints

    Tourism Analysis, Vol. 25, Núm. 1, pp. 183-187

  19. Construyendo una estrategia integradora basada en ͞"lean construction " para mejorar la sostenibilidad de la cadena de suministro

    III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020

  20. Corporate social responsibility, facets of employee job satisfaction and commitment: the case in Ecuador

    TQM Journal, Vol. 33, Núm. 2, pp. 521-543