Publicacións (61) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. A science mapping analysis of ‘marginality, stigmatization and social cohesion’ in WoS (1963–2019)

    Quality and Quantity, Vol. 55, Núm. 1, pp. 275-293

  2. ADHD Symptoms, Entrepreneurial Orientation (EO), and Firm Performance

    Entrepreneurship: Theory and Practice, Vol. 45, Núm. 1, pp. 92-117

  3. AI Alignment of Disaster Resilience Management Support Systems

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  4. Análisis de las interacciones empresa-cliente a lo largo del customer journey: una propuesta de acción en el sector asegurador

    Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 35-57

  5. Aquí y ahora: : artistas emergentes locales. Trayectorias artísticas y mecanismos de legitimación en Andalucía (España) y el Estado de São Paulo (Brasil)

    Artes visuales y gestión del talento: Estrategias para la promoción y difusión de artistas emergentes en Andalucía (España) y otros contextos iberoamericanos (Enredars), pp. 254-275

  6. Are spanish ttos prepared to innovation in a covid context?

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 16

  7. Breaking down the decision to externalise new corporate ventures

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 32, Núm. 1-2, pp. 76-91

  8. Business must go on: 175 years of an olive oil business beyond firms and families

    Business History, Vol. 63, Núm. 3, pp. 421-442

  9. Can the OSS-focused education impact on OSS implementations in companies? A motivational answer through a Delphi-based consensus study

    Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-14

  10. Características de los turistas con relación a las expectativas, satisfacción y lealtad en la industria hotelera

    Esic market, Núm. 170, pp. 603-625

  11. Composition of working groups: How does the functional and social diversity affect their performance?

    South Florida Journal of Development, Vol. 2, Núm. 2, pp. 2408-2414

  12. Conceptual model about the entrepreneurial university: Design and validation with the pls methodology

    Anais da Academia Brasileira de Ciencias, Vol. 93, Núm. 4

  13. Contemporary art now! Itinerario por la geografía española sobre prácticas artísticas basadas en procesos artesanales: Una muestra de creadoras y obras

    Repensar la artesanía: Estrategias para impulsar la artesanía contemporánea (Comares), pp. 235-252

  14. Customer-based brand equity and customer engagement in experiential services: insights from an emerging economy

    Service Business, Vol. 15, Núm. 3, pp. 467-491

  15. Disaster resilience modeling of municipal water supply infrastructures in the context of atmospheric threats

    Proceedings of the International ISCRAM Conference

  16. Does open innovation always work? The role of complementary assets

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 162

  17. Economía Social: Principios y valores para el desarrollo sostenible

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 102, pp. 33-59

  18. El marketing ante un momento disruptivo: ¿nos encaminamos a un cambio de paradigma?

    Empresa, economía y sociedad: homenaje a Vicente Salas Fumás (Fundación de las Cajas de Ahorros (FUNCAS)), pp. 195-212

  19. Empresas de Economía Social: la respuesta a una mayor sostenibilidad

    Revista Iberoamericana de Economía Solidaria e Innovación Socioecológica: RIESISE, Vol. 4, pp. 243-266

  20. Engaging leaders and work-life balance as enhancers of happiness at work (HAW)

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 133-147