Publicaciones (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Análisis comparativo de la calidad de la docencia universitaria para la formación docente en España

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria, Vol. 21, Núm. 4, pp. 59-70

  2. Digital Collaboration in Higher Education: A Study of Digital Skills and Collaborative Attitudes in Students from Diverse Universities

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  3. Education and Other Factors Influencing Women Migrants’ Employability and Entrepreneurship

    Social Sciences, Vol. 13, Núm. 1

  4. Expectativas educativas del alumnado inmigrante latinoamericano: diferencias según género, procedencia y tiempo en España

    Psicoperspectivas, Vol. 23, Núm. 1, pp. 11-20

  5. Exploring if Gamification Experiences Make an Impact on Pre-Service Teachers’ Perceptions of Future Gamification Use: A Case Report

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  6. Extended Reality as an Educational Resource in the Primary School Classroom: An Interview of Drawbacks and Opportunities

    Computers, Vol. 13, Núm. 2

  7. Fostering Motivation: Exploring the Impact of ICTs on the Learning of Students with Autism

    Children, Vol. 11, Núm. 1

  8. La inteligencia artificial y su producción científica en el campo de la educación

    Formación Universitaria, Vol. 17, Núm. 1, pp. 155-164

  9. Protection and assistance of human trafficking victims in the autonomous region of Madrid

    Psicoperspectivas, Vol. 23, Núm. 1, pp. 91-100

  10. QUGRAFOR 2. Adaptación y revalidación de un cuestionario de nivel de formación de entrenadores de rugby

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 53, pp. 196-207

  11. Self-Perception of Young University Students About Their Leisure Time Before, During and After COVID-19. An Approach to the Spanish Context

    Italian Sociological Review, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-27

  12. Tejiendo Vínculos.: Jóvenes y Violencia en el Noviazgo, cuatro preguntas clave para la reflexión

    Revista de antropología experimental, Núm. 24, pp. 101-110