Publications (50) Publications auxquelles un chercheur a participé

2009

  1. A relational approach of the supply function: An extension to the new ventures phenomenon in the small and medium enterprise (SME) context

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 17, Núm. 5, pp. 411-431

  2. A typology of employment relationships: a multi-disciplinary approach

    Psychology in Spain, Núm. 13, pp. 72-88

  3. Advantages of intermodal logistics platforms: Insights from a Spanish platform

    Supply Chain Management, Vol. 14, Núm. 6, pp. 418-421

  4. Análisis de la heterogeneidad entre los consumidores a partir de la percepción de valor. Una aproximación en el comercio electrónico B2C.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

  5. Augmented fuzzy cognitive maps for modelling LMS critical success factors

    Knowledge-Based Systems, Vol. 22, Núm. 4, pp. 275-278

  6. Benchmarking main activation functions in fuzzy cognitive maps

    Expert Systems with Applications, Vol. 36, Núm. 3 PART 1, pp. 5221-5229

  7. Cognitive and affective causes of consumer dissatisfaction with the hospitality encounter

    Journal of Hospitality and Leisure Marketing, Vol. 18, Núm. 7, pp. 653-675

  8. Cognitive personal software assistants within AmI environment

    Ambient Intelligence Perspectives II - Selected Papers from the 2nd International Ambient Intelligence Forum 2009, AmIF 2009

  9. Cultural impacts on knowledge management and learning in project-based firms

    VINE, Vol. 39, Núm. 4, pp. 339-352

  10. De la creatividad al lanzamiento de productos: el papel del conocimiento en los procesos de innovación e imitación

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 38, pp. 95-118

  11. Denominaciones de origen e indicaciones geográficas: justificación de su empleo y valoración de su situación actual en España

    Mediterráneo económico, Núm. 15, pp. 329-350

  12. Destinacions a la xarxa: les webs oficials de les destinacions turístiques com a reflex de l’estratègia de màrqueting

    Manual de comunicació turística: de la informació a la persuasió, de la promoció a l'emoció (Documenta Universitaria)

  13. Destino turístico y calidad de servicio

    La adaptación del turismo a los cambios globales: II Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 7 y 8 de mayo de 2009

  14. Developing a European quality assessment tool for schools

    TQM Journal, Vol. 21, Núm. 3, pp. 284-296

  15. Does knowledge mediate the relationship between the environment and the decision to innovate or imitate?

    International Journal of Intellectual Property Management, Vol. 3, Núm. 1, pp. 6-22

  16. Economía da empresa 2, Bacharelato

    Vigo : Xerais, D.L. 2009

  17. Economía da empresa 2, Bacharelato.

    Vigo : Xerais, D.L. 2009

  18. Economía de la empresa 2, Bachillerato, Andalucía

    Sevilla : Algaida, [2009]

  19. Economía de la empresa, Bachillerato 2, Andalucía.

    Sevilla : Algaida, D.L. 2009

  20. Editorial

    Journal of Workplace Learning