Departamento
Organización de Empresas y Marketing
Artículos (38) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
"Are multichannel customers really more valuable? An analysis of banking services"
International Journal of Research in Marketing, Vol. 33, Núm. 1, pp. 208-212
-
A collaborative dynamic scenario model for the interaction of critical infrastructures
Futures, Vol. 84, pp. 23-42
-
A framework for board capital
Corporate Governance (Bingley), Vol. 16, Núm. 3, pp. 452-475
-
Action-Emotion Style, Learning Approach and Coping Strategies, in Undergraduate University Students
Anales de psicología, Vol. 32, Núm. 2, pp. 457-465
-
An autonomous FGCM-based system for surveillance assets coordination
Journal of Grey System, Vol. 28, Núm. 1, pp. 27-35
-
Aproximación a los factores claves del retorno de la inversión en formación e-learning
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, Vol. 5, Núm. 4, pp. 12-31
-
Big boots to fill—the next generation continuing differently
International Journal of Entrepreneurship and Innovation, Vol. 17, Núm. 2, pp. 133-139
-
Brecha entre la oferta y el uso de medidas de conciliación de la vida profesional y personal
Aedipe: Revista de la Asociación Española de Dirección de Personal, Núm. 26, pp. 54-55
-
Can complaint-handling efforts promote customer engagement?
Service Business, Vol. 10, Núm. 4, pp. 847-866
-
Comparison of corporate governance, strategy, control and performance evaluation systems before and after privatization
RIO: Revista Internacional de Organizaciones, Núm. 16, pp. 99-125
-
Coping with Diversity in Alliances for Innovation: The Role of Relational Social Capital and Knowledge Codifiability
British Journal of Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 304-322
-
Corporate Governance and Environmental Sustainability: The Moderating Role of the National Institutional Context
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 23, Núm. 3, pp. 150-164
-
Corporate governance changes, firm strategy and compensation mechanisms in a privatization context
Journal of Organizational Change Management, Vol. 29, Núm. 2, pp. 199-221
-
Creación de Habilidades y Competencias a través del Empleo de las Nuevas Tecnologías para el Apoyo al Proceso de Aprendizaje
GECONTEC: revista Internacional de Gestión del Conocimiento y la Tecnología, Vol. 4, Núm. 1, pp. 39-45
-
Does Family Involvement in Management Reduce the Risk of Business Failure? The Moderating Role of Entrepreneurial Orientation
Family Business Review, Vol. 29, Núm. 4, pp. 365-379
-
Dynamic optimization of fuzzy cognitive maps for time series forecasting
Knowledge-Based Systems, Vol. 105, pp. 29-37
-
El paradigma de la calidad normativa en el diseño de cursos en línea masivos y abiertos
Revista DIM: Didáctica, Innovación y Multimedia, Núm. 33
-
El éxito del Comercio Móvil B2C: factores de adopción y propuestas de valor de las empresas
Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 26, pp. 61-78
-
Estimation of the relative risks of musculoskeletal injuries in the Andalusian manufacturing sector
International Journal of Industrial Ergonomics, Vol. 52, pp. 69-77
-
Factores condicionantes del marketing móvil: Estudio empírico de la expansión de las APPS. El caso de la ciudad de cáceres
Revista de estudios económicos y empresariales, Núm. 28, pp. 37-72