Departamento
Organización de Empresas y Marketing
Capítulos de Libro (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
A method for accident analysis oriented to the identification of areas of intervention for public safety policies
Occupational Safety and Hygiene III (CRC Press), pp. 79-83
-
Análisis de las interacciones cliente-empresa y de sus consecuencias: oportunidades de investigación
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 43-62
-
Bodega Pirineos: A Sustainable and Collaborative Business Model in a Spanish Winery
Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 23-37
-
Bodega pirineos: A sustainable and collaborative business model in a Spanish winery
Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 23-37
-
Customer perceptions of politeness as a differentiating element in Spanish restaurants encounters
A Multidisciplinary Approach to Service Encounters (Brill), pp. 87-112
-
Customer perceptions of politeness as a differentiating element in Spanish restaurants encounters
Studies in Pragmatics (Brill Rodopi), pp. 87-112
-
Evaluation of a public safety program based in programme theory
Occupational Safety and Hygiene III (CRC Press), pp. 385-389
-
La gestión de recursos humanos como línea de investigación en ACEDE
25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 51-61
-
Lebón fernández, camilo (1938).
Universidad de Sevilla: Personalidades (Universidad de Sevilla), pp. 335-335
-
Marketing en ACEDE: Nostalgia y futuro
25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 131-140
-
Teenagers' socio and cultural values: Relation with entrepreneurship
Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 60-81