Capítulos de Libro (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. A method for accident analysis oriented to the identification of areas of intervention for public safety policies

    Occupational Safety and Hygiene III (CRC Press), pp. 79-83

  2. Análisis de las interacciones cliente-empresa y de sus consecuencias: oportunidades de investigación

    En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 43-62

  3. Bodega Pirineos: A Sustainable and Collaborative Business Model in a Spanish Winery

    Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 23-37

  4. Bodega pirineos: A sustainable and collaborative business model in a Spanish winery

    Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 23-37

  5. Customer perceptions of politeness as a differentiating element in Spanish restaurants encounters

    A Multidisciplinary Approach to Service Encounters (Brill), pp. 87-112

  6. Customer perceptions of politeness as a differentiating element in Spanish restaurants encounters

    Studies in Pragmatics (Brill Rodopi), pp. 87-112

  7. Evaluation of a public safety program based in programme theory

    Occupational Safety and Hygiene III (CRC Press), pp. 385-389

  8. La gestión de recursos humanos como línea de investigación en ACEDE

    25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 51-61

  9. Lebón fernández, camilo (1938).

    Universidad de Sevilla: Personalidades (Universidad de Sevilla), pp. 335-335

  10. Marketing en ACEDE: Nostalgia y futuro

    25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 131-140

  11. Teenagers' socio and cultural values: Relation with entrepreneurship

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 60-81