Assigning the right credit to the wrong action: compulsivity in the general population is associated with augmented outcome-irrelevant value-based learning

  1. Shahar, N.
  2. Hauser, T.U.
  3. Moran, R.
  4. Moutoussis, M.
  5. Bullmore, E.
  6. Dolan, R.J.
  7. Goodyer, I.
  8. Fonagy, P.
  9. Jones, P.
  10. Moutoussis, M.
  11. Hauser, T.
  12. Neufeld, S.
  13. Romero-Garcia, R.
  14. Clair, M.S.
  15. Vértes, P.
  16. Whitaker, K.
  17. Inkster, B.
  18. Prabhu, G.
  19. Ooi, C.
  20. Toseeb, U.
  21. Widmer, B.
  22. Bhatti, J.
  23. Villis, L.
  24. Alrumaithi, A.
  25. Birt, S.
  26. Bowler, A.
  27. Cleridou, K.
  28. Dadabhoy, H.
  29. Davies, E.
  30. Firkins, A.
  31. Granville, S.
  32. Harding, E.
  33. Hopkins, A.
  34. Isaacs, D.
  35. King, J.
  36. Kokorikou, D.
  37. Maurice, C.
  38. McIntosh, C.
  39. Memarzia, J.
  40. Mills, H.
  41. O’Donnell, C.
  42. Pantaleone, S.
  43. Scott, J.
  44. Kiddle, B.
  45. Polek, E.
  46. Fearon, P.
  47. Suckling, J.
  48. van Harmelen, A.-L.
  49. Kievit, R.
  50. Chamberlain, S.
  51. Bullmore, E.T.
  52. Dolan, R.J.
  53. Mostrar todos los/as autores/as +
Revista:
Translational Psychiatry

ISSN: 2158-3188

Año de publicación: 2021

Volumen: 11

Número: 1

Tipo: Artículo

DOI: 10.1038/S41398-021-01642-X GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor