Publikationen (148) Publikationen von Jesus Juan Cambra Fierro

2023

  1. An empirical examination of human brand authenticity as a driver of brand love

    Journal of Business Research, Vol. 165

  2. From communication to customer engagement: Insights from a tourist destination before and during COVID-19

    Handbook of Customer Engagement in Tourism Marketing (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 291-311

  3. From communication to customer engagement: insights from a tourist destination before and during COVID-19

    Handbook of customer engagement in tourism marketing (Edward Elgar), pp. 291-311

  4. Impact of COVID-19 on tourism customer engagement: A cross-destination comparison

    Handbook of Customer Engagement in Tourism Marketing (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 261-277

  5. Impact of COVID-19 on tourism customer engagement: a cross-destination comparison

    Handbook of customer engagement in tourism marketing (Edward Elgar), pp. 261-277

  6. Modelos híbridos de docencia en un contexto universitario: percepción del profesorado tras una adopción disruptiva durante la pandemia

    Innovaciones tecnológicas para la enseñanza superior: contribuciones y resultados (Prensas de la Universidad de Zaragoza)

2022

  1. (Re)thinking smart in rural contexts: A multi-country study

    Growth and Change, Vol. 53, Núm. 2, pp. 868-889

  2. Destination recovery during COVID-19 in an emerging economy: insights from Perú

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 28, Núm. 3, pp. 22-30

  3. Efecto de los modelos híbridos de docencia en la productividad y felicidad del profesorado: Un estudio post-covid 19

    Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 1237-1244

  4. Grupo Lezama: Expandiendo la excelencia por el mundo

    Casos de éxito en internacionalización de empresas andaluzas (Tirant lo Blanch), pp. 141-150

  5. How do macro-environmental factors impact customer experience? A refined typology, integrative framework, and implications: 宏观环境因素如何影响客户体验?精炼的分类,综合框架及意义

    Service Industries Journal, Vol. 42, Núm. 9-10, pp. 653-687

  6. In search of fit or authenticity? A product-type consumer decision in celebrity brand extensions

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 31, Núm. 6, pp. 841-853

  7. Links between communication and tourist destination perception: a heterogeneity analysis during the early pandemic reopening stage in China

    Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 27, Núm. 9, pp. 907-924

  8. Modelos híbridos de docencia en un contexto universitario: percepción del profesorado tras una adopción disruptiva durante la pandemia

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  9. Modelos híbridos y desempeño del profesorado universitario: un análisis en el contexto de estudios de economía y dirección de empresas

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  10. Modelos híbridos y productividad en centros universitarios privados

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 1453-1463

  11. The Implications of Short-Term and Long-Term B2B Touchpoints: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 199-200