Departamento
Organización de Empresas y Marketing
Publicaciones (50) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2009
-
A relational approach of the supply function: An extension to the new ventures phenomenon in the small and medium enterprise (SME) context
Journal of Strategic Marketing, Vol. 17, Núm. 5, pp. 411-431
-
A typology of employment relationships: a multi-disciplinary approach
Psychology in Spain, Núm. 13, pp. 72-88
-
Advantages of intermodal logistics platforms: Insights from a Spanish platform
Supply Chain Management, Vol. 14, Núm. 6, pp. 418-421
-
Análisis de la heterogeneidad entre los consumidores a partir de la percepción de valor. Una aproximación en el comercio electrónico B2C.
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.
-
Augmented fuzzy cognitive maps for modelling LMS critical success factors
Knowledge-Based Systems, Vol. 22, Núm. 4, pp. 275-278
-
Benchmarking main activation functions in fuzzy cognitive maps
Expert Systems with Applications, Vol. 36, Núm. 3 PART 1, pp. 5221-5229
-
Cognitive and affective causes of consumer dissatisfaction with the hospitality encounter
Journal of Hospitality and Leisure Marketing, Vol. 18, Núm. 7, pp. 653-675
-
Cognitive personal software assistants within AmI environment
Ambient Intelligence Perspectives II - Selected Papers from the 2nd International Ambient Intelligence Forum 2009, AmIF 2009
-
Cultural impacts on knowledge management and learning in project-based firms
VINE, Vol. 39, Núm. 4, pp. 339-352
-
De la creatividad al lanzamiento de productos: el papel del conocimiento en los procesos de innovación e imitación
Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 38, pp. 95-118
-
Denominaciones de origen e indicaciones geográficas: justificación de su empleo y valoración de su situación actual en España
Mediterráneo económico, Núm. 15, pp. 329-350
-
Destinacions a la xarxa: les webs oficials de les destinacions turístiques com a reflex de l’estratègia de màrqueting
Manual de comunicació turística: de la informació a la persuasió, de la promoció a l'emoció (Documenta Universitaria)
-
Destino turístico y calidad de servicio
La adaptación del turismo a los cambios globales: II Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 7 y 8 de mayo de 2009
-
Developing a European quality assessment tool for schools
TQM Journal, Vol. 21, Núm. 3, pp. 284-296
-
Does knowledge mediate the relationship between the environment and the decision to innovate or imitate?
International Journal of Intellectual Property Management, Vol. 3, Núm. 1, pp. 6-22
-
Economía da empresa 2, Bacharelato
Vigo : Xerais, D.L. 2009
-
Economía da empresa 2, Bacharelato.
Vigo : Xerais, D.L. 2009
-
Economía de la empresa 2, Bachillerato, Andalucía
Sevilla : Algaida, [2009]
-
Economía de la empresa, Bachillerato 2, Andalucía.
Sevilla : Algaida, D.L. 2009
-
Editorial
Journal of Workplace Learning