Organización de Empresas y Marketing
Fachbereich
José Antonio
Folgado Fernández
Publikationen, an denen er mitarbeitet José Antonio Folgado Fernández (14)
2024
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Internet interventions and therapies for addressing the negative impact of digital overuse: a focus on digital free tourism and economic sustainability
BMC Public Health, Vol. 24, Núm. 1
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Sudden e-learning: Exploring the role of user intention, enjoyment, and habit on university students' well-being
Higher Education Quarterly
2023
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Can Virtual Reality Become an Instrument in Favor of Territory Economy and Sustainability?
Journal of Tourism and Services, Vol. 14, Núm. 26, pp. 92-117
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Systematic literature review and bibliometric analysis on virtual reality and education
Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 1, pp. 155-192
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mWOM Business Strategies: Factors Affecting Recommendations
Journal of Computer Information Systems, Vol. 63, Núm. 1, pp. 176-189
2022
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Digital Disconnection as an Opportunity for the Tourism Business: A Bibliometric Analysis
Emerging Science Journal, Vol. 6, Núm. 5, pp. 1100-1113
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Digital Free Tourism (DFT) o desconectar para volver a conectar: una oportunidad económica y turística
Suma de Negocios, Vol. 13, Núm. 28, pp. 39-49
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Virtual Reality Technology: Analysis based on text and opinion mining
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol. 19, Núm. 8, pp. 7856-7885
2021
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Influence of the restaurant brand and gastronomy on tourist loyalty. A study in Córdoba (Spain)
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 23
2020
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Motivaciones, formación y planificación del trabajo en equipo para entornos de aprendizaje virtual
Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 45, Núm. 2, pp. 102-109
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Motivations, training and planning of teamwork for virtual learning environments
Interciencia, Vol. 45, Núm. 2, pp. 102-109
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The impact of the environmental quality of online feedback and satisfaction when exploring the critical factors for luxury hotels
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 1
2017
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Productos gastronómicos con identidad y desarrollo del destino turístico. Un estudio sobre rutas del queso en España
International journal of scientific management and tourism, Vol. 3, Núm. 1, pp. 93-109
2016
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Factores condicionantes del marketing móvil: Estudio empírico de la expansión de las APPS. El caso de la ciudad de cáceres
Revista de estudios económicos y empresariales, Núm. 28, pp. 37-72