Publicacións (39) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. Desarrollo de competencias éticas en la formaciónen Marketing a través de la metodología Aprendizaje Servicio

    Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso EBEN España: libro de actas

2019

  1. Investigating the role of customers’ perceptions of employee effort and justice in service recovery: A cross-cultural perspective

    European Journal of Marketing, Vol. 53, Núm. 4, pp. 708-732

  2. Relevance of salespeople profiles: an analysis in an emerging economy

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 38, Núm. 4, pp. 433-448

  3. The interplay between SME owner-managers and the brand-as-a-person

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 28, Núm. 4, pp. 555-572

2017

  1. Success factors in a CRM strategy: technology is not all

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 25, Núm. 4, pp. 316-333

2016

  1. Let us listen to the voice of women in management in the twenty-first century: A longitudinal study

    Handbook on Well-Being of Working Women (Springer Netherlands), pp. 541-564

2014

  1. Factores de éxito de CRM: Un estudio exploratorio en el sector bancario español

    Universia Business Review, Núm. 43, pp. 144-167

  2. The role of frontline employees in customer engagement

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 18, Núm. 2, pp. 67-77

2013

  1. Analysis of the moderating role of the gender variable in service recovery processes

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 20, Núm. 4, pp. 408-418

  2. Customer engagement: Innovation in non-technical marketing processes

    Innovation: Management, Policy and Practice, Vol. 15, Núm. 3, pp. 326-336

  3. La Tributación local en las daciones en pago de Bienes Inmuebles

    Quincena fiscal, Núm. 19, pp. 87-96

  4. Marketing : fundamentos col.

    Pearson Educación

  5. Quejas de clientes: ¿Amenazas u oportunidades?

    Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing (KRK), pp. 33-43

  6. S.O.S. ¿Por qué se van mis clientes?

    Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 299-306